wtorek, 11 kwietnia 2017

Jak reklamować hotel za pomocą e-mail marketingu.

Dzisiaj powiemy sobie co nieco o tym jak reklamować hotel przy użyciu nowoczesnego kanału
komunikacji z klientem jakim jest e-mail marketing.  Czytając artykuł dowiesz się w jaki sposób pozyskać nowe kontakty, jak przygotować wysyłkę oraz jak dzięki niej odnosić korzyści. Zapraszam!

Reklama hotelu poprzez e-email marketing. Jak zacząć?

Zanim przystąpisz do komunikacji z klientem musisz najpierw pozyskać odpowiednią liczbę kontaktów, do których będziesz docierał poprzez swoje wiadomości. Przedstawię dwa najprostsze sposoby na zbudowanie bazy e-mailowej Twoich gości. Przygoda z mailingową reklamą hotelu może zacząć się już na stronie internetowej obiektu. Zależnie od systemu, na jakim operuje Twój portal możesz wprowadzić różnego rodzaju procesy zapisu do bazy newsletter. Niektóre z nich pozwalają na szybkie wprowadzenie atrakcyjnych "boxów zapisu", które zachęcają gości do pozostawienia swojego adresu, inne będą wymagały skontaktowania się z programistą. Koniecznie sprawdź jakie opcje oferuje Twój system!

Internetowa reklama hotelu może być również wsparta przez tradycyjne działania. Poproś swoich gości o adres e-mail podczas ich wymeldowania (pamiętaj o klauzuli dotyczącej działań marketingowych!) lub pozostaw w ich pokojach proste ankiety. Na końcu ankiety poproś o pozostawienie e-maila.

Jak reklamować hotel - potęga komunikacji.

Kiedy Twoja baza kontaktów jest już wystarczająco obszerna czas na działanie. Wybierz jeden z ogólnodostępnych programów wysyłkowych (ich nazwanie i opisanie jest prawie niemożliwe - jest ich naprawdę wiele, a każdy z nich różni się swoimi możliwościami i funkcjonalnością), a następnie zastanów się, co chciałbyś pokazać klientom. Oto kilka propozycji jak reklamować hotel za pomocą e-mail marketingu.
  • poinformuj swoich klientów o nadchodzącej promocji
  • daj im znać, że w Twojej ofercie pojawiły się nowości
  • zaproś ich na ważne wydarzenie w okolicy Twojego obiektu
  • poinformuj o rozpoczęciu sezonu
  • zachęć stałych gości do powrotu za pomocą rabatu
  • od czasu do czasu przedstaw gościom wiadomość wizerunkową, przypomnij, dlaczego warto odwiedzać Twój hotel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz