niedziela, 19 lutego 2017

Marketing hotelu - zrób o dobrze

Marketing hotelu - zrób to dobrze!

Wyobraźmy sobie sytuację, która doskonale odnosi się do problemu marketingu hotelu. Otóż Pan Jan zdecydował się na otwarcie sklepu internetowego z punktem stacjonarnym w Warszawie. Jego drewniane zabawki wykonane są z najlepszego jakościowo drewna, on sam tworzy je z niezwykłą starannością i wkłada w nie dużo pracy i serca. Pan Jan przygotował również zestawy z rabatami i promocje, jest też człowiekiem otwartym na kontakt z kupującymi i chce dla nich jak najlepiej. Brzmi jak przepis na udany biznes, prawda? Co z tego, jeżeli nikt się o Panu Janie nie dowie. Po kilku miesiącach zbankrutuje.

Marketing dla hotelu - bez niego ani rusz?

Powyższa historia jest równie smutna co prawdziwa. W dzisiejszych czasach nawet najlepsze intencje i produkt (w tym wypadku obiekt hotelowy) nie odniosą sukcesu, jeżeli nikt się o nich nie dowie. Przemyślany marketing dla hotelu pozwoli na poinformowanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych klientów o Twoim biznesie. Dopiero wtedy będą mieli okazję poznać wszystkie walory Twojej oferty. Marketing hotelu może zdawać się trudną i systematyczną pracą, jednak zdecydowanie jest wart włożonego weń trudu. W szumie informacji i olbrzymiej ilości kampanii reklamowych tworzonych bez zastanowienia, potrzebnej wiedzy i zaangażowania łatwo jest się pogubić. Przy odpowiednim nakładzie pracy można zdobyć pozycję "perły wśród bagien" i odnieść naprawdę wiele korzyści. Jedyne, czego potrzebujesz, to dobry marketing dla hotelu. Odwiedź nas na www.reklamadlahoteli.pl !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz